You are from: United States, Go to our American website.

Volunteer overseas on worthwhile and sustainable programmesVolunteer Overseas

Co zawierają opłaty?

 

Organizacja projektu

Lokalne biura, które prowadzimy na całym świecie utrzymują współpracę z organizacjami, w których ostatecznie zaangażowani są nasi wolontariusze i stażyści.  Nasz Dział Administracyjny w porozumieniu z lokalnym biurem i organizacją, w której zaangażowany będzie uczestnik, dopasowują wybrany przez uczestnika termin pobytu do możliwości organizacji przyjmującej. Na termin Organizacja projektu składają się także wszystkie usługi świadczone uczestnikom a opisane poniżej.

 

Wsparcie przed wyjazdem

Co zawierają opłaty

Każdy uczestnik po złożeniu aplikacji i otrzymaniu potwierdzenia udziału w projekcie uzyska dostęp do swojego profilu w naszym serwisie myprojectsabroad. Systematycznie, wraz z postępem prac przy organizacji projektu, będą się tam pojawiały kolejne spersonalizowane informacje dotyczące projektu. Będą to między innymi szczegółowe informacje na temat ewentualnych formalności wizowych, przydatne wskazówki na temat szczepień, niezbędnych rzeczy, które trzeba ze sobą zabrać w podróż, informacji o kraju oraz porad jak podróżować tam bezpiecznie. Szczegółowe informacje na temat świadczonego wsparcia przed wyjazdem można znaleźć w sekcji „Co zapewniamy?”

 

Zakwaterowanie

Co zawierają opłaty

W większości krajów uczestnicy mają wybór między zakwaterowaniem u lokalnych rodzin goszczących i zakwaterowaniem w hostelach. Zdecydowana większość uczestników decyduje się na wybór lokalnych rodzin. Bardzo nas to cieszy! Jest to bowiem wyjątkowa okazja zagłębienia się w lokalną kulturę, czego trudno zaznać podróżując samemu. Przed wyjazdem można dokładnie sprofilować rodzinę, u której się zamieszka zarówno pod kątem warunków mieszkaniowych jak i wyżywienia. Rodziny, które przyjmują uczestników to zawsze osoby z wyższych warstw lokalnych społeczności, które chętnie goszczą osoby z obcych dla nich kultur, aby wraz z pobytem uczestnika ich dzieci miały kontakt z kulturą zachodu. Rodziny te są starannie wyselekcjonowane przez nasz lokalny personel, który sprawdza na miejscu czy spełniają one określone standardy higieny, czystości i komfortu. Zwykle w rodzinie co najmniej jeden członek mówi w języku angielskim. Będąc na miejscu będzie możliwość zmiany miejsca zakwaterowania. Wystarczy w tym celu skontaktować się z opiekunem projektu. Wyjątkiem w kwestii zakwaterowania są projekty realizowane poza miastami. Dotyczy to w szczególności projektów z dziedziny Ochrona środowiska. W ich przypadku uczestnicy zakwaterowani są w obozach (campach) prowadzonych przez Projects Abroad lub organizacje, z którymi współpracujemy. Standard zakwaterowania w takich obozach jest zróżnicowany. Szczegółowe informacje na ten temat do znalezienia na stronach opisujących dane projekty.

 

Pełne wyżywienie

Trzy posiłki dziennie - doskonała okazja doświadczenia lokalnej kuchni, zwłaszcza podczas pobytów z rodziną goszczącą.

 

Wsparcie w czasie pobytu

Podstawowym aspektem naszej działalności jest BEZPIECZEŃSTWO. Zapewniamy je dzięki wsparciu, które świadczymy każdemu uczestnikowi przez nasze lokalne oddziały. To nasza unikalna przewaga. Większość podobnych nam organizacji korzysta bowiem z usług miejscowych pośredników, my zaś utrzymujemy własne biura zatrudniające europejski personel w każdym kraju docelowym. Wsparcie świadczone uczestnikom to między innymi:

Co zawierają opłaty

  • Transfery na i z lotniska
    W momencie przylotu do kraju realizacji projektu, na lotnisku będzie czekał na Was nasz pracownik wyposażony w plakat z logo Projects Abroad oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika. W drodze powrotnej my również odpowiadamy za zorganizowanie transportu na lotnisko.
  • Opiekun projektu
    Każdemu uczestnikowi, niezależnie od rodzaju projektu, zostanie przydzielony opiekun. Jego obowiązkiem jest sprawdzenie czy uczestnik jest umieszczony w odpowiadającym mu programie i czy ma przydzielone odpowiednie zadania. Będzie on również pierwszym punktem kontaktu w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów. Kontakt z opiekunem projektu możliwy jest 24 godziny na dobę.
  • Szkolenie kulturowe
    Po przylocie każdy uczestnik jest odbierany przez lokalny personel z lotniska, a następnie przewożony do  naszego biura na krótkie szkolenie kulturowe. W trakcie szkolenia każdy uczestnik otrzyma pakiet powitalny zawierający koszulkę, lokalną kartę SIM, przewodnik ze szczegółowymi informacjami na temat lokalnego biura Projects Abroad, pozostałych wolontariuszy oraz inne przydatne informacje dotyczące na przykład banków, transportu publicznego itp. Częścią szkolenia jest zwiedzanie okolicy, odwiedzenie poczty oraz miejsc, gdzie można skorzystać z internetu. 
  • Monitoring realizacji projektu
    Opiekun projektu regularnie odwiedza uczestnika zarówno w miejscu zamieszkania jak i w siedzibie organizacji, w której pomaga lub realizuje staż.  Sprawdza w ten sposób czy wszystko idzie zgodnie z planem. W kilka dni po przybyciu uczestników, prosimy o wypełnienie pierwszej ankiety, w której  sprawdzamy czy uczestnicy są zadowoleni z warunków zakwaterowania, organizacji działań i przebiegu projektu. 
 

Ubezpieczenie zdrowotne oraz podróży

Wszyscy uczestnicy są objęci ubezpieczeniem medycznym i ubezpieczeniem podróży. W każdym kraju realizacji projektów współpracujemy ze szpitalami i lekarzami, którzy opiekują się uczestnikami. W przypadku choroby nasz personel odwiezie uczestnika do lekarza lub do szpitala w zależności od występującej sytuacji.

Opłata nie obejmuje:

  • Kosztów biletu lotniczego
  • Koszów ewentualnych szczepień
  • Ewentualnych kosztów uzyskania wizy
  • Wydatków osobistych (tak zwane kieszonkowe)

Poinformuj znajomych o tej stronie:

Powrót do góry ▲
Feedback
You seem interested in our projects! Care to tell us more?
I'd be happy to! Not right now, thanks.